Andmebaasipõhine turundus

Andmed - turundaja uus töövahend

Paremad liidid, rahulolevamad kliendid ja suurem investeeringute tasuvus

Turundusspetsialistide jaoks on praegu põnevad ajad. Meie kaasaegne ühiskond loob andmeid kiires tempos ja olemasolevate ja potentsiaalsete klientide andmete kogumise võimalused digitaalkanalitest ja sotsiaalmeediast on peaaegu piiramatud. Jälgides tarbija digitaalset jalajälge, saavad turundusspetsialistid kampaania planeerimisel heita põhjalikuma pilgu klientidele ning nende vajadustele ja eelistustele. Kliendi käitumist ja vastuvõtja vastuseid kuulates saab kampaania käigus pidevalt ka oma sõnumit muuta.

Andmete analüüs on muutunud turunduse loomulikuks osaks ning üha enam tänapäeva tarbijaid ootavad väga täpselt suunatud sõnumeid ja ettevõtetelt nende vajaduste mõistmist ning seda, millal ja kuidas neid täita. Bisnodes töötame me iga päev selle nimel, et täpsustada, tõlgendada ja analüüsida andmeid, et aidata oma klientidel turunduse tõhusust maksimaalseks muuta. Siin jagame me uudiseid, analüüse ja suundumusi andmetest juhinduva turunduse kohta.