Smart data

Bisnode teeb big data'st smart data

Bisnode teeb big data'st smart data

Smart data - need on asjakohased andmed

Andmed on muutunud meie ajastul uueks tarbevahendiks – ja neid on saadaval külluses. Iga päev luuakse kogu maailmas 16 miljardit megabaiti andmeid. Oleme Bisnodes veendunud, et tulevik kuulub neile, kes suudavad neid tohutuid andmeid koguda ja luua nende põhjal ülevaateid, fakte ja vastuseid. Meie puhul kehtib see ainult siis, kui suurandmed muutuvad nutikaks.

Iga päev maailmas toodetavate andmete ulatuse mõistmine ei ole lihtne. Kui palju on üldse 16 miljardit megabaiti? Teine statistika võib aidata seda plahvatuslikku arengut kaugvaatesse panna – 90 protsenti kogu maailma andmetest on loodud kahe viimase aasta jooksul. Selle hulka kuuluvad andmed äritehingute, e-posti, sotsiaalmeedia, blogide, GPS-i, videote ja digitaalsete kujutiste kohta. Pole ilmselt ülemäärane öelda, et need andmed – mida oleme harjunud suurteks andmeteks nimetama – on ettevõtete jaoks kullakaevandus, mis on üheks põhjuseks, miks üha enam ettevõtteid tegeleb andmete kogumisega. Kuidas aga suudame kõiki neid andmeid hallata?

Nutikad andmed tähendavad kõige asjassepuutumatu välja kitkumist ning andmete nõuetekohase kvaliteedi tagamist. Ettevõtetel, mis on selles edukad, on mitte ainult lihtsam aega leida oma olemasolevate klientide säilitamiseks, vaid nad on paremad ka täpselt suunatud reklaamikampaaniate ja soodustuste tegemises uutele klientidele.

Big data versus smart data - Bisnode annab sulle asjakohased vastused ja praktilise ülevaate

Mis on smart data?

Big datast saab smart data siis, kui see toob kaasa kaasa heade otsuste tegemise äritegevuses klientidega. Kui Bisnode räägib suurtelt andmetelt nutikatele andmetele üleminekust, on see täpselt see, mida me silmas peame – tohutu hulga loodud andmete kokku kogumine ja nende kasutamine õigete andmepunktide ja õigete analüüside pakkumiseks õigel ajal. See võimaldab teha tarku otsuseid ja arendada oma äritegevust.

Kõigil ettevõtetel on võimalus andmepõhise strateegia ning õigel ja asjakohasel infol põhinevate põhjendatud otsuste abil asju paremini teha. See nõuab smart datat, mille abil saate teada, kellega peaksite suhtlema ning millest ja millal.

Kuidas smart data edendab Sinu äritegevust

Maandatud krediidiriskid

Oma klientidest põhjalikuma info saamine võib aidata end kaitsta pettuse eest ning keskenduda heale äritegevusele ’õigete klientidega’. Andmed isiku aastasissetuleku kohta ei anna täielikku pilti nende ostuvõime ja krediidivõimekuse kohta. Mitme asjakohase andmeallika kombineerimine võimaldab oma riske tasakaalustada ja kasumlikkust suurendada.

Ettevõtte rahavoo planeerimine

Enamik ettevõtteid teavad, mis tunne on omada tasumata võlgu, kui tuleb maksta palka ja tasuda tarnijate arveid. Meie analüüsimudelid annavad värske ülevaate raamatupidamisest ning lihtsa viisi edasiste rahavoogude planeerimiseks, et vältida ettevõtte jaoks tarbetuid kulutusi.

Õigete klientideni jõudmine

Täpsem suunamine võimaldab ettevõttel pakkumusi personaliseerida. Traditsiooniliselt on sihtturundus püüdnud leida usaldusväärseid andmeid, mille tulemuseks on pigem üldistatud klastrid kui selgelt määratletud rühmad. Nüüd aga on võimalik teada saada numbrite taga olevad isikud, selgitada välja, mis neid huvitab ning milline on nende ostukäitumine.

Täpsusta detailid kliendi käitumises

Väga ebatõenäoline on, et kõikidel kolmekümnendate aastate keskel olevatel vallalistel suurlinnas elavatel meestel on ühesugused huvid, ostumustrid ja elustiil. Nutikate andmete kasutamine võimaldab klientidega suhelda nende endi tingimustel, pakkudes neile paremat teenust ja personaliseeritud pakkumisi. Sisetunde asemel saate oma tegevuse olemasolevatest andmetest saadud faktidele rajada.

Olemasolevate kliendisuhete arendamine

Rusikareegel ütleb, et 80 protsenti käibest tuleb 20 protsendilt klientidelt. Kas tead, mida need näitajad kliendi portfolio kohta näitavad? Bisnode suudab sinu kliendibaasi jaotada selliselt, et võid selgelt näha, milliseid kliendisuhteid peaksid arendama ning millised lõpetama. Analüüsides varasemaid ostumustreid, saame pakkuda ka vastuseid küsimustele, mida peaksid millistele klientidele, millal ja kuidas pakkuma.