leia uusi ärivõimalusi läbi segmenteerimise

Kui mõistad paremini turgu, lood parema strateegia

Alusta
check_fat_green.png

Kujunda strateegia kliendikeskse analüüsi abil

check_fat_green.png

Leia sobivaim segmenteerimismudel

check_fat_green.png

Arenda oma turundustegevust personaalsete pakkumiste abil

Küsi lisainfot teenuse kohta

Helista meile

Töötame E-R 9-17

+372 6414 902

Võta ühendust

Kas sul on huvi Bisnode lahenduste vastu?

Segmenteerimine on tõeliselt efektiivne ja sulle lisateadmisi andev siis kui kombineerid oma analüüsimudelis nii olemasolevad kliendiandmed, kui ka muud vajalikud andmed välistest allikatest. Bisnodel on väga paju andmeid ettevõtete kohta ja paljudes riikides ka eraisikute kohta, mis aitavad teostada segmenteerimist parimal viisil.

Näiteks saad ettevõtteid segmenteerida asukoha, töötajate arvu, tegevusala, omanike tüübi, ettevõtte kasvu- või langustrendi, keskmise palga jp muude näitajate alusel. Segmenteerimise abil saad kliendid klassifitseerida "kuld", "hõbe" ja "pronks" tüüpideks, mis aitab efektiivistada sinu turundustegevust, teha täpsemaid pakkumisi ja teha suuremat müügikäivet.

Küsi lisainfot teenuse kohta

Helista meile

Töötame E-R 9-17

+372 6414 902

Võta ühendust

Kas sul on huvi Bisnode lahenduste vastu?