Artiklid Andmepõhine turundus Smart data Digitaalne transformatsioon

Kuidas korrastada B2C kliendibaasi?

04 sept 2019

Miks tasub hoida kliendiandmed korras?

Kliendibaasi haldajana puutute kokku andmete korrashoiu vajadusega. Isikuandmete kaitse seadus paneb Teile isikuandmete töötlejana hoolsuskohustuse – tuleb tagada andmete ajakohasus ja õigsus. Paljud kliendid ei uuenda vaatamata meeldetuletusele ise oma andmeid andmebaasides piisava sagedusega. Ebaõigel infol põhinev kliendisuhtlus põhjustab tarbetuid kulusid ning võib kahjustada ettevõtte mainet. Näiteks tootekataloogi, kliendikaardi või kliendilepinguga seotud teabe saatmisel valel aadressil või surnud isikule. Bisnode tuleb Teile appi klientide baasandmete uuendamisel.

 

Milliseid andmed on saadaval?

Tellides kliendibaasi korrastamise teenuse saate meilt:

  • Kliendi kehtiva täisnime
  • Elukoha aadressi
  • Surma kuupäeva (kui on)

 

Milliseid andmeid on vaja teenuse tellimiseks?

Selleks, et tuvastada isikusamasus ning teha päringuid vajame klientide täielikke isikukoode (11 kohta). Andmed saab edastada txt/csv/xlsx vormis meie SFTP kaudu.

 

Mis on andmete allikas?

Meie andmed pärinevad Rahvastikuregistrist.

 

Kui palju teenus maksab?

 

Igakuine andmeuuendus

Ühekordne andmeuuendus

Baastasu

50€

100€

Esimesed 1-10 000 isikut

0,24€/isik

0,30€/isik

Alates 10 001-… isikust

0,02€/isik

0,03€/isik

 

Millised õiguslikud nõuded peavad olema täidetud?

  • Teil peab olema õigus töödelda oma klientide isikuandmeid.
  • Te peate informeerima oma kliente lepingus või privaatsustingimustes isikuandmete töötlemisest ning õigusest kontrollida ja parandada isikuandmeid vastava teenuse pakkuja kaudu.
  • Te peate andma Bisnodele nõusoleku teie kliendiandmete töötlemiseks andmebaasi korrastamise eesmärgil.
 

Kas Bisnode pakub veel andmeid eraisikute kohta? 

Jah, pakume. Omades ligipääsu mitmetele registritele ja andmebaasidele, saame õigustatud huvi korral pakkuda infot isikute maksehäirete, kohtulahendite, kinnisvara, seotud ettevõtete jm kohta.

Kas sul on küsimusi, ettepanekuid või soovid hinnapakkumist?